Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2007

Πάσα Μη Callas Μπουζουξού (κατά το "Πας Μη Έλλην Βάρβαρος" καλέ)


Εκλογές ταρατατά...Έφυγε η κακό χρόνο να'χει και πήγε στο χωριό της να ψηφίσει.Επιτέλους!!Έμεινα μόνη, εγώ η πρωτευουσιάνα(...) στην φθινοπωρινή Αθήνα... Η τηλεόραση ως συνήθως έχει μπούρδες και λόγω της ημέρας οι μπούρδες αυτές θα κρατήσουν μέχρι πρωϊας(της αυριανής) ,οπότε λέω "δεν κάνω κανένα post;;". Ατελείωτο μπλα μπλα απο wannabe βουλευτές κλπ ΠΑΝΤΟΥ!! Μόνο το κανάλι ΣΚΑΪ(ωραιότατο το ντοκυμαντέρ για την υψηλή νοημοσύνη των ουρακοτάνγκων του Βόρνεο...κάτι σαν το Γιωργάκη Παπανδρεόυ με κατά τι μεγαλύτερο IQ ένα πράγμα) θυμήθηκε τί σημαίνει η σημερινή μέρα.Ημέρα μνήμης για εμάς τους λάτρεις της όπερας... Σαν σήμερα πρίν απο 30 χρόνια άφησε την τλευταία της πνοή(κλαψ) στο διαμέρισμά της στην οδό G.Mandel 36 στο Παρίσι, η Σοφία-Καικιλία-Άννα-Μαρία Καλογεροπούλου σε ηλικία 53 ετών. Ποιά είναι αυτή;;Μα η φωνή του 20ου αιώνα, η θεϊκή Maria Callas!
Αν ζούσε σήμερα θα ήταν μόνο 84.Νιάτο! Έτσι θέλω κι εγώ όταν έρθει η ώρα μου να φύγω απο αυτή τη ζωή....Ένα φθινοπωρίνο πρωΐ να βλέπω τα κιτρινισμένα φύλλα να πέφτουν απο τα κι όλας ημίγυμνα μοντέλα που θα έχω καλ....εεε..τα ημίγυμνα δέντρα τέλος πάντων και....ξαφνικά να μου'ρθει ντουβρουτζάς και πάρ'την κάτω τη μεγάλη καλλιτέχνιδα!! "Δεν άντεξε η καρδία της" θα λένε. Αχ! Το φαντάζομαι! Χαμός θα γίνει.Ειδικό διακαναλικό αφιέρωμα απο Τάτι, Λαμπίρη και Καμπούρη. Λαϊκό προσκύνημα στον Αγ.Μάρκο της Βενετίας, σε video-wall να παίζει ένα potpourri απο τις μεγάλες μου επιτυχίες κι εγώ στη μέση μέσα στο καλογυαλισμένο μου σεντούκι, κούκλα με το νυφικό(σαν την Αλίκη το '58 στην Αστέρω)....τι ρομαντικό! Να θυμηθώ να αφήσω παραγγελία να με κάψουν και να με σκορπίσουν στο Αιγαίο(σνιφ).Δημοσία δαπάνη φυσικά!! Αρκετά με τα χαρούμενα!Με επαναφέρω στην τάξη. Σήμερα λοιπόν που λέτε έχει στις 00:15 π.μ στο ΣΚΑΪ, documentary για τη ζωή της divina.Δεν ξέρω αν θα το δείτε, εγώ πάντως θα έχω βιδωθεί απο νωρίτερα στον καναπέ για να μη χάσω λεπτό.
Ακόμα και άσχετοι να είστε πάντως με το είδος πιστεύω αξίζει να το δέιτε.
"Αιωνία η μνήμη αξιομακάριστη και αείμνηστη αδελφή ημων Maria..
Ανάπαυσον, ο θεός την δούλην σου, και κατάταξον αυτην εν Παραδείσω..."




http://www.christopherklitou.com/the_memorial_service_greek.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια: