Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2008

Retaliation Quiz

Αφού o Marvin με απέκλεισε απο το κουίζ του( και ΝΑΙ το καταγγέλω αυτό!!) βάζω κι εγώ δικό μου αλλά δεν αποκλείω κανέναν επειδή είμαι ανώτερος άνθρωπος..
Και σιγά μην βάλω εύκολο...

Η παρακάτω κυρία απο τις πολλές πλαστικές δεν θεωρείται πλέον άνθρωπος αλλά τάπερ!!

Όχι δεν είναι η Θεοδωρίδου.
Όχι δεν είναι η Nicole.
Όχι δεν είναι η Μαίρη Χρονοπούλου.
Ούτε καν η Βανδή.
Ποιά είναι;
Το'χετε;



Hint: η ημερομηνία στην φωτογραφία.

Όποιος το βρεί κερδίζει μια βαλσαμωμένη πάπια που βρήκα στο πατάρι και 3 κιλά κεράσια.

8 σχόλια:

MAD είπε...

Η μάνα της Ελεονώρας Μελέτη

oni είπε...

H Donatella Versace einai kale pou ekane party molis pe8ane o adelfos ths k brhke kati sth zwh ths na kanei.

Ax poso m aresoun ta kerasiaaaa :)

Soula είπε...

Δεν επιβεβαιώνω ούτε διαψεύδω ακόμα τίποτα.
Περιμένω λίγο ακόμα μήπως το βρεί κανείς άλλος να μοιραστεί το έπαθλο γιατί όσο να πείς αμα φας 3 κιλά κεράσια μόνος σου θα στουμπώσεις και είναι κρίμα.

MAD είπε...

Ναι ρε γαμωτο! Ο Oni εχει δικαιο! Δώσε με καλέ κι εμένα κανα κερασακι!

PS: Το μπλογκοπαίγνιο που μου ανεθεσες θα το ανεβάσω αποψε βράδυ κάποια στιγμή. Και με πολυ σπαρταριστες ιστοριες

P.O.V of a G είπε...

ελα κοπελιά!! γύρισα!! καλα, τη Ντονατελα δε θα γνωριζα??
τα κεράσια και αυτά στο πατάρι ήταν?

Moodygirl είπε...

kai egw pros ekei klinw

Soula είπε...

@MAD:I won't give my cherry that easy... :p

@P.O.Vof aG: Καλώς μας βρήκες πάλι.
Όχι.Τα κεράσια δεν ήταν στο πατάρι.μην ανησυχείς πάντως.
Είναι φρεσκότατα και δροσερά.

@Moody: Θες κι εσύ κεράσια;

Συνεχίζω να μην επιβεβαιώνω ποιά είναι ό,τι κι αν λέτε.
Θα σας το αποκαλύψω στο επόμενο post(αύριο δηλαδή)γιατί έχει παέι και η ώρα 300 και πρέπει να κοιμηθώ.

Marvin the martian είπε...

ειδες εγω ομως κυριος, αυτοαποκλειστηκα παο το κουιζ :P