Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

So You Think You Can Dance..Bitch?

-Και δε μου λες..με πολιτικό παντρευτήκατε;
-Καλέ ναι.Πού να κάναμε θρησκευτικό; Άλλωστε εμείς είμαστε παραδοσιακή οικογένεια και δε θα μπορούσα να κάνω γάμο χωρίς τους γονείς μου και την αδερφή μου.
-Ναι γιατί αν δεν έρθει και ο αγριάνθρωπος να απειλήσει τους καλεσμένους δε γίνεται σωστός γάμος...
-Τί θες να πείς; Ποιός είναι αγριάνθρωπος;
-Αυτός ο μαλάκας ο πατέρας σου!Που όταν τους κάλεσες στα εγκαίνεια της psilikangerie απέναντι απο το σπίτι μου απειλούσε να σκοτώσει την ταμία!
-Σε παρακαλώ πολύ παρ'το πίσω!
-Όχι βέβαια! Ή μήπως θα ξεχάσω που στο τέλος βούτηξες και τις εισπράξεις και έμεινε η ψιλικαντζού ταπί;
-Καλάαα..για κάτσε να κάνω εγώ τα τηλέφωνά μου και θα σε πετάξουν έξω απο το Εθνικό!
-Λέγε ό,τι θες αλλά αυτό δε θα αλλάξει το γεγονός οτι είσαι μια κλέφτρα,μια ελεεινή!!......Και τώρα που ήρθατε Ελλάδα δε θα κάνετε θρησκευτικό;
-Βεβαίως και θα κάνουμε.Έχω κι όλας κλείσει στη Μονή Νταού Πεντέλης!
-Γάντι σου έρχεται!
-Θα έρθεις φυσικά ε;
-Και το ρωτάς; Μα γίνεται γάμος χωρίς κουμπάρα;
-Εεεε...ναί..κοίτα..δε θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά επειδή δεν ήξερα αν θα δεχτείς, ζήτησα ήδη απο την Orestis να γίνει κουμπάρα..και καταλαβαίνεις..δε μπορώ να το πάρω πίσω.
-.....Φυσικά και καταλαβαίνω...(@#$%*ΣΚΡΟΦΑ@$!) Αλλά χαλάλι..Θα είσαι η πρωταγωνίστρια της βραδυάς! Βραδινό θα κάνεις ε;
-Ναί.Και μετά δεξίωση στο Hotel
3xxx στα κοσμοπολίτικα Πετράλωνα.
-Καλή επιλογή μπράβο.Αν και το
Hotel Attiki θα ήταν μια εξίσου καλή λύση.
Για τον πρώτο σας χορό τί
τραγούδι έχεις επιλέξει;
-Τα κλασσικά.Ρούμπα.
-Κατάλαβα.Προτίμησες κάτι αργό.Πού να κωλοχτυπιέσαι με δέκα κιλά τούλια πάνω σου..
-Λοιπόν αυτά. Και τώρα συγνώμη αλλά πρέπει να φύγω γιατί θα πάμε με τη μαμά να δούμε για νυφικό.
-Στο καλό...φόλα!
..Κάνε ετοιμασίες βδελυρή βατραχομούρα..Αλλά έννοια σου και άλλη θα κλέψει την παράσταση για ακόμα μια φορά...

* . *

Αναζητείται κύριος ή κυρία(θα κάνει και πιο πολλή εντύπωση) που να έχει γνώσεις χορού και καλή κίνηση για να με συνοδεύσει στο γάμο της Μιρέλας.
Απαραίτητη προϋπόθεση να μάθει τη χορογραφία που θα του υποδείξω(επιλέγοντας ανάμεσα στα παρακάτω κομμάτια)
Αναμένω συμμετοχές και επιλογή μουσικής.
(Θα επιλεγεί αυτός που η αίτησή του θα συνοδεύεται απο την καλύτερη προσφορά)
Ευχαριστώ.


19 σχόλια:

oni είπε...

OK egw to xasa ap thn arxh. To kourkoutiasma mou pleon einai emfanes... Nomiza pantreythke me bouleyth... Apallassomai logw blakeias.

revqueer είπε...

ΕΜΕΝΑΑΑΑΑΑΑ!!!
Ξέρω ήδη το πρώτο χορευτικό αλλά μόνο από τη πλευρά της Λόπεζ!
Στο ορκίζομαι θα κοιτάνε μόνο εμάς!!!

Unknown είπε...

εγώ χορεύω καταπληκτικη πεντοζάλη, καν καν, τσα τσα, ρούμπα και αρούμπα. γενικώς το χω το ευλύγιστο οπότε προτίμησε με και δεν θα χάσεις......

mahler76 είπε...

Soulaaaaaaaa
TAKE ME!!!! TAKE ME!!!!
Εχω 3 χρόνια να παραστώ σε γάμο στη Μονή Νταού Πεντέλης! (όσο για γαμ... στο 3χχχ άσε καλύτερα).

Θυμάσαι ένα επεισόδιο στα Φιλαράκια που φωνάξανε για male striper και τους εμφανίστηκε ο Ντανι ντε Βίτο???
Thants me baby!!! Θα κάνουμε θραύση.

Και που είσαι, εγώ αντέχω παραπάνω απο 3,5 λεπτά όχι σαν τον άλλο τον κακομοίρη τον revqueer.

jg είπε...

καλα, δε χρειαζεται να πω οτι εμενα θα διαλεξεις.
θα φοραω ωραιο σακακι και απο κατω παντελονι aguilera sto dirty. (χωρις εσωρουχα)

mahler76 είπε...

Παρακαλώ όχι άγνωστες λέξεις και φράσεις. Τι είναι πάλι τούτο? "παντελονι aguilera sto dirty"?????

Nagini είπε...

Προσφέρομαι εγώ να σε συνοδεύσω... :P

Soula είπε...

Παιδιά μόλις κάθισα στο pc να σας απαντήσω αλλά έπεσε η μάνα μου απο τα σκαλιά και πρέπει να πάω λίγο να δω τί έγινε.
Θα επανέλθω...

mahler76 είπε...

Μωρή Soula, άσε τα σχόλια και κοίτα τη μάνα σου!!!!! (σλουρπ γλίψ) χεχε εγω θα τη συνοδεύσω τελικά

Dr_MAD είπε...

Μωρή το μωρό μου?
ΓΚΡΡΡ...

Σουλάρα, ξέρεις πως το πάθος μου για σένα είναι άσβεστο. Προσφέρομαι να την κάνουμε να πέσει στα πατώματα να παρακαλάει συγχώρεση. Και την Οrestis άστην επάνω μου. Κάτι έχω κατά νου... και χωρίς κουμπάρα γάμος δε γίνεται...

Ξέρω να χορεύω τα πάντα. Από ρούμπα μέχρι ποντιακά. Face pics δε χρειάζεται να σου στείλω, αφού με θυμάσαι από τη γιαουρτομαντεία...

PS: Μην περάσεις από το ιστολόγιό μου αγάπη μου. Τουλάχιστον μέχρι να δεχτείς να πάρεις εμένα στο γάμο

PS2: Ενημέρωσε για γοφό μαμάς πάραυτα

Soula είπε...

@Oni: Κουρκούτι είπες και με έπιασε μια λιγούρα για λουκουμάδες(τους οποίους και έφτιαξα ΚΑΙ τους έφαγα όλους εννοείται)

@Revqueer: Παίζεις μέσα στα φαβορί αλλά γαμώτο με κουμπάρα την Orestis μπλέκεται η υπόθεση γιατί σε έχει ξεκάνει.Ως βαμπίρ θα με συνοδεύσεις δηλαδή;

@Ethan: Αυτό το και δε θα χάσεις είναι πολλά υποσχόμενο...(βρε λές;;)

Βλαμμενος είπε...

εγω δεν προσφερομαι γιατι εμαθα οτι εισαι αστατη πολυ...

Soula είπε...

@Povofag: Με τέτοια αμφίεση νομίζω με έριξες ήδη...

@Mahler: Καλά το πήγαινες μέχρι το σχόλιο για το παντελόνι της Christina στο Dirty.
Επειδή είμαι τρελή[και παλαβή.Εμ τί τρελή νόμιζες;] με το Χριστινάκι δε θέλω να διαβάζω υπονοούμενα.. :p:p

@Nagini: Ο γάμος θα γίνει Πέμπτη βράδυ κι εσύ την Παρασκευή έχεις σχολείο!!

Soula είπε...

@MAD: Για την Orestis σκέφτηκα να την δολοφονήσω.Δηλαδή αυτή πώς έχει ξεκάνει τόσο και τόσο κόσμο;Ελπίζω να μην προλάβει και με φάει πρώτη.

Τη ρούμπα την ανέφερε κι άλλος αλλά το τανγκο που με ενδιαφέρει εμένα μόνο ο revqueer είπε οτι το έμαθε (και κάποια ψυχή τον έκραξε κι όλας για τα 3 1/2 λεπτά)

P.S 1: Πέρασα ήδη...*snob*
P.S 2: Δε χτύπησε γοφό αλλά χέρι.
Είχε ένα εξόγκωμα στην ωλένη κοντά στην άρθρωση του αγκώνα αλλά μάλλον δεν είναι τίποτα σοβαρό.

@Mahler: Που έμαθες να γλείφεις τόσο καλά;;; :p:p:p

@Βλαμμένο: Είμαι άστατη πολύ κι όπου θέλω θα πηγαίνω(το λέει και ο Τερζής).
Δεν πειράζει που δε θες.
Με βγάζεις απο τη δύσκολη θέση να διαλέξω ανάμεσα σε περισσότερους.

Constademon είπε...

Δεν το συζητώ , στο Τανκό εχω την ευνοια της μπλογκόσφαιρας! Μην Τολμήσει και σε συνοδεψει κανεις άλλος θα γίνει χαμος εδωμέσα ΟΚ?????? ;ο)

Nagini είπε...

@Nagini: Ο γάμος θα γίνει Πέμπτη βράδυ κι εσύ την Παρασκευή έχεις σχολείο!!


Θα λείψω το πρώτο δίωρο βρε. Και για δικαιολογία θα πω ότι έπρεπε να συνοδεύσω τη γιαγιά μου στο γάμο της αδελφής μου... :P

mr bob είπε...

louela kai krouela twra kai se blog!???keep on..

Soula είπε...

Καλώς ήρθες Κύριε Μπομπ!!!

Hfaistiwnas είπε...

Περιμένω κάλεσμα! Δεν ξέρω ξένους χωρούς όμως, οπότε αποκλείομαι ε; Κάνε μου μια παραγγελιά "Γιάννη μου το μαντήλι σου". "Μονή Νταού Πεντέλης" Τέλειο!!!!!! Το πρώτο ταγκό με ενθουσίασε, μάλλον θα αρχίσω μαθήματα χωρού.
Φιλιά!!!! Και στα δικά μας!!!