Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2008

Memoirs of a Peisha


Τελευταία νιώθω λίγο περίεργα...
Δεν λέω, είμαι ευτυχισμένη που βούτηξα τρελλό τεκνάκι που στέκεται σούζα και το παντρεύτηκα κι όλας, αλλά όσο πλησιάζει ο δεύτερος, θρησκευτικός γάμος, αγχώνομαι και δεν ξέρω γιατί...
Λέτε να μην είμαι έτοιμη ακόμα για την υπέρτατη δέσμευση;
Λέτε να μην μπορώ να χωνέψω το γεγονός οτι απο εδώ και πέρα, θα κοιμάμαι αποκλειστικά και μόνο με τον ίδιο άντρα;
Ας δούμε μαζί το άλμπουμ με τις μερικές απο τις σεξουαλικές μου αναμνήσεις, ειδικά τις τελευταίες απο την θεραπευτική μου εμπειρία στη Βραζιλία...κι ας αποχαιρετήσουμε την πολυγαμικότητά μου παρέα.Juan: Tον γνώρισα στις φυλακές στο Rio De Janeiro. Όταν δεν είχαν εμένα στο κελί, έκανε αυτός τη "γυναίκα" για τα άλλα παιδιά. Δεν τους αδικώ καθόλου...! Τino: Ιταλός τενίστας που έκανε προπόνηση στο γηπεδάκι απέναντι απο το σπίτι μου...ζήσαμε ένα θυελλώδη έρωτα που κράτησε λίγους μήνες. Χωρίσαμε γιατί έπρεπε να φύγει για τουρνέ στην Αυστραλία, θα θυμάμαι για πάντα τα μπαλάκια του (του τένις καλέ!)


Nando: Ο απόλυτος παίδαρος του κελιού μου στο Rio και δεξί χέρι του Pitbull, μου χάριζε τρείς οργασμούς τη μέρα όσο έμεινα εκεί (τόσους μέχρι τότε είχα νιώσει όλους κι όλους στη ζωή μου!). Αξίζει να τρελλαθεί κανείς μόνο και μόνο για να τον υποβάλλουν στην "θεραπέια" του Nando!
Θρασύβουλος: Το κάναμε μόνο μια φορά, μετά συνειδητοποίησε οτι ήταν γκέη. Νά'φταιγα εγώ άραγε ή το strap on και η στολή ράγκμπυ που με ανάγκασε να φορέσω?
Mario: Με χώρισε πάνω στη βδομάδα επειδή λέει τον πονούσα που του τραβούσα τα piercings... μα εγώ φταίω ή εκείνα που με καλούσαν να παίξω μαζί τους?
Τζίμης: Πολύ δυναμικός και "ταύρος" στο κρεββάτι, αλλά ρε γαμώτο ήθελε συνέχεια να τον δένω! Στο τέλος με χώρισε γιατί δεν ήξερα να δένω καλούς κόμπους.

Connor: Ο πιο ΅προνομιούχος" απο πλευράς προσόντων που έχω πάρει. Δυστυχώς όμως αποδείχτηκε οτι ήταν 16χρονος και εξ'αιτίας του μου κάνανε την πρώτη μου σύλληψη...
Επαμεινώνδας: Ο λόγος που αποφεύγω να κάνω σχέσεις με Έλληνες. Πέρα απο τη μόνιμη λευκή κάλτσα (Θεέ μου, τι κίτς!), στο τέλος μου έχωσε μια οδοντόβουρτσα στον πρωκτό και με παράτησε για μια ελληνίδα της ομογένειας.
Aντωνάκης: Ο γιός του διευθυντή μου στο ιδιωτικό σχολείο που πήγαινα. Αυτός μου πήρε την παρθενιά μου (Στα 24 μου, ενώ την έπεσα στον πατέρα αλλά τελικά πήρα το γιο!)
???? : Άγνωστος αστυνομικός που έκανε την πρώτη μου νύχτα στο κρατητήριο "λιγότερο δυσάρεστη"...

Tommy: Γόνος πλούσιας οικογένειας που γνώρισα ενώ ζούσα στο Λονδίνο, με πολλά χαρίσματα... δυστυχώς αργότερα η οικογένειά του έχασε μυστηριωδώς όλη την περιουσία της κι έτσι τον χώρισα.
Άκης και Δάκης: Η εμπειρία στο κρεββάτι με δίδυμους είναι αξεπέραστη, την συνιστώ ανεπιφύλακτα! Σαν σχέση πάλι ήταν αρκετά προβληματική, ήταν και οι δυο τους πολύ κτητικοί και δεν ήθελαν να με μοιραστούν με κανέναν...στο τέλος πήρα ασφαλιστικά μέτρα και δε μπορούν να με πλησιάζουν στα 500 m.
Β-Boy: Ο δέυτερος γκόμενος που έπιασα στο Λονδίνο, αλητάμπουρας ολκής με άκρες στο εμπόριο κόκας και λευκής σαρκός... Χωρίσαμε όταν του έδωσα κάποια λεφτά που είχα αποκτήσει πρόσφατα για να τα επενδύσει στις επιχειρήσεις του κι εκείνος τα επένδυσε σε Ταυλανδέζες πόρνες οι οποίες πνίγηκαν όταν μπάταρε η βάρκα που θα τις έφερνε παράνομα στη χώρα...!

17 σχόλια:

Soula είπε...

Πιστεύω οτι ο τίτλος θα έπρεπε να είναι Memoirs of a Gaysha αλλά τέλος πάντων δικό σου είναι το ποστ οτι θες κάνεις...

Dr_MAD είπε...

Ρε Σούλα κοψοχόλιασα! Περίμενα να δω σχόλιο του Mahler και να τον κράξω. Αλλα τελικά διαβάζει μάλλον ο καλός μου. Λες να το σκεφτώ και να μην τον σουτάρω?

PS: Ο κουμπάρος δεν παίζεται όμως σε λέω

Strahd είπε...

Απαπα... Μέσα στην συγχηση που είχα πριν είδα τα παιδιά και μου άνοιξε το μάτι. Να' στε καλά φιλενάδες.

Unknown είπε...

'Εξαλλος έχω γίνει έξαλλος
Ποια 24 σου μας τσαμπουνάς μαρή, θα ξεχάσω εγώ εκείνο το barely legal video του 1994 όπου επιδίδεσαι σε αναίσχυντες πράξεις με όλο το κάστ του Beverly Hills 90210? (τους άντρες και την Μπρέντα πριν αποχωρήσει)

Θα έλεγα περισσότερα αλλά ας όψεται που με εκβιάζει η Βερόνικα Κάρριγκτον - Κούγια

comingThrough είπε...

eixes kai esu ti empeiries sou! kala einai more, doulitsa na iparxei:P

Hfaistiwnas είπε...

Πείτε μου ποια φυλακή έχει τέτοια τεκνά να πάω και γώ .. με τέτοιο αστυνομικό.. και φόνο μη σου πω! Πρέπει να σου κόστισε ο γάμος...

Mirela είπε...

@soula: τώρα που το ανέφερες, το ξέρεις οι η λέξη "gay" προέρχεται απο τη λέξη "geisha" κατα κάποιο τρόπο? :P

@mad: εεε, οκει...!

@strahd: το μάτι ας σου ανοίγει, τίποτα ΑΛΛΟ μη σου ανοίξει πάλι και τρέχουμε...!!!

Mirela είπε...

@ethan: τι λες μωρη!!! Δεν ήταν με το καστ toy Beverly Hills 90210, αλλά με το καστ της Buffy!

Oooooops! Καρφώθηκα......!!!

@comingThrough: Δεν είχα παράπονο...είμαι κι εργατικό κορίτσι!

@Hfaistiwnas: Αν θες να κάνεις φόνο για να πας να βρεις τον μπατσούλη νομίζω ξέρω ποιον να σκοτώσεις...*γκουχσουλαγκουχ*!!!
Πάντως και ο νέος μου γάμος δε με χάλασε...θα ποστάρω σύντομα prive φωτογραφίες του γαμπρού να δεις το γιατί ;-)

jg είπε...

ωραια τα γκομενακια, αντε καιρος για μονογαμικες καταστασεις.ιου.

@mad, f.y.i με τον mahler, παντρευτηκαμε το προηγουμενο σαβ/κο. οποτε sweety δεν ειναι πλεον ο καλος σου.

Hfaistiwnas είπε...

Αλήθεια; Άντε κουκλί μου, να μου πεις, να μην ψάχνω που να βάλω το μαχαίρι! Θα περιμένω τις φωτο... δεν μπορείς να φανταστείς τι αγωνία έχω! Είναι πολύ τυχερός!!! Που σε έχει φυσικά!
Φιλιά!!!!

mahler76 είπε...

Και από πότε ρε Mirela το γεγονός ότι παντρεύτηκες σημαίνει πως θα το κάνεις με ένα και μόνον άντρα????
This is 2008!!!

Kαι πως είναι δυνατό να έχει καλύτερα γκομενάκια το μπλόγκ σας ακόμη και άπο τα gay blogs?????

mahler76 είπε...

ιιιιιιιιιιιιι
Τώρα είδα το σχόλιο σου γιατρέ μου. ώστε συνεχίζεις με τον κουμπάρο??????

P.O.V of a G ένοιωσα ενοχές για το σχόλιο που άφησα πρίν αλλά μετά είδα πως ξερογλειφόσουν κι εσύ με τα μωρά της Μιρέλας οπότε είμαστε οκ.

Mirela είπε...

@P.O.V of a G: βρε λες να το ξανασκεφτώ? μήπως να γίνω μουσουλμάνα και να κάνω χαρέμι με άντρες????

@Hfaistiwnas: "We're ALL LUCKY!!!" που έλεγε και η Θεά η Magenta!!!

Mirela είπε...

@mahler: εγώ γλυκιά μου είμαι παλαιών αρχών...παίρνω μόνο έναν άντρα τη φορά, εκτός κι αν είναι δίδυμα, όπου πιάνονται για ένας!

Όσο για την εύλογη απορία σου, μία μπορεί να είναι η απάντηση...
Εχουμε καλύτερο γούστο απο τους gay!!! :P

mahler76 είπε...

Μα αγαπητή μου μου αυτή ήταν η απορία μου, πως μπορεί 2 str8 γυναίκες να έχουν καλύτερο γούστο στους άντρες από εμάς!!!
όσο για αυτό το "καλή μου" που με στόλισες, άλλη μία να το ακούσω και θα σου μείνει ο γάμος στο Νταού Πεντέλης αξέχαστος με την εεμφάνιση που θα κάνω χαχαχα

oni είπε...

Ax nomiza sas edeiksa kati scary gia ton teleytaio! Deite ti eida sto dlisted: http://www.dlisted.com/node/22895

Parathreiste poly prosektika th deyterh fwto! Klikarete na megalwsei! SOK??? Ax krima k einai omorfooos...

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
periexei to erotonomicon
με πολλες καυτες gay σκηνες sex