Παρασκευή 9 Μαΐου 2008

Η αναγούλα πολεμά το AIDS





Διαβάζοντας το καινούριο ποστ του εξαίρετου ιατρού,
για να μην πω του σύγχρονου αυτού Ιπποκράτη...
..Ιπποκράτη είπα;; Ασκληπιού πείτε καλύτερα
μα και μεγάλου θαυμαστή μου,Mad, βρήκα την αφορμή να ανεβάσω την καιρό τώρα ξεχασμένη σε κάποιο φάκελο του υπολογιστή(μαλακίες σας λέω, στο desktop τα είχα πεταμένα εδώ και μήνες) γαλλική καμπάνια κατά του AIDS.
Πολύ έξυπνη η ιδέα της φωτογράφισης κατα την ταπεινή μου γνώμη.
Μίνιμαλ διακόσμηση του χώρου, με το άσπρο χρώμα να κυριαρχεί στο χώρο,
η στυλιστική επιλογή της δεσποινίδας προσεγμένη απο το φόρεμα μέχρι το αξεσουάρ στον καρπό
και ακόμα περισσότερο το outfit του κυρίου στον οποίο αρέσει το βρώμικο σαίκς στην κυριολεξία(παρατηρήστε στην μαύρη πατούσα).
Βέβαια αυτό το "άνθρωποι-έντομα, άνθρωποι-αρθρόποδα" είναι λίγο creepy και μου σηκώθηκε η πέτσα, οι ρώγες και ότι άλλο δύναται να σηκωθεί πάνω μου.......καλέ την τρίχα στο κεφάλι εννοώ!!(τις άλλες ναι τις ξυρίζω)


Στην αντίστοιχη ελληνική καμπάνια προτείνω στους υπεύθυνους(αν υπάρχουν) να υιοθετήσουν ένα όμοιο concept με ειδοποιό διαφορά όμως τη συμμετοχή του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη που για πέντε μέρες θα ήταν σκορπιός στο ζώδιο και της συζύγου αυτού Μαρίκας στο ρόλο της γυναίκας αράχνης.
ΟΗ MY GAWD!!!!!
Τώρα που παρατηρώ τις είκονες δεν ξέρω ποιό θα ήταν πιο φρικιαστικό.
Να κάνει ο Μητσοτάκης bottom ή η Μαρίκα γλειφομ0ύν1;;Ίου!!!
Καλημέρα και καλή όρεξη!!!

7 σχόλια:

Strahd είπε...

Baaaaad mental image. Θα με στοιχειώνει για καιρό αυτό!!! Όσο αφορά την διαφήμιση, όντως κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. :)

Hfaistiwnas είπε...

Παιδιά, τέλειες φωτό. Δεν θα μπορούσαν να ο δείξουν με περισσότερη ειλικρίνεια. Είναι να μην το δεις σε όνειρο βέβαια! Την έκατσες.. Καλημέρα!!!!!!

Psofofeggaro είπε...

Rofl!!!!
Enas gnostos tou antra mou exei san fantasiosi ti... Ntora (oxi tin mikri ekserevnitria) kai oli i parea gelaei kata kairous me tin ataka tou antra mou : "a pa pa pa pa panagia mou, to na gamas tin Ntora einai san na gamas ton Mitsotaki, a pa pa pa pa makria"

Sostes oi fotografies, i couldnt agree more....

kalo S/K

ethanandthecity είπε...

Κρητικός αρρενωπός μπόττομ και αιθέρια μοσχαροκεφαλού αφέντρα απόψε στο χώρο σου!

Dr_MAD είπε...

Καταρχάς να ξαναεπιβεβαιώσω τη λατρεία μου προς το πρόσωπό σου. Μάλιστα, από τότε που σε γνώρισα έχω ξηλώσει από το εικονοστάσι μου τις φωτό της Πάμελα Αντερσον και τις έχω αντικαταστήσει από δικές σου χοτ σαικση pics. Δεήσεις και ολονυχτίες...

Κατά δεύτερον να δηλώσω ότι συμπάσχω στο ίου κατά των ανθρώπων αρθρόποδων. Υπάρχει άραγε κανείς που του αρέσει ο Spiderman?

Και τρίτον. Mitsotakis is not bad babe. Θυμάσαι την κάρτα του? Άσε που έχω την απορία πώς το κάνουν, που η Μαρίκα είναι καθηλωμένη σε αναπηρικό αμαξίδιο χρόνια τώρα (κρίμα να την κακολογούμε τη γυναίκα, χώρια που both τους ζουν από έναν αιώνα χωρίς τα καλοκαίρια)

KitsosMitsos είπε...

Έλα! Αίσχος με το Μητσοτακέικο!
Σύγκρυο με έπιασε... Γκρρρ!!!

Tammy+Emma είπε...

ayto me thn araxnh eftane dn xreiazotan na kanoun kai thn fwtografish me ton skorpio :-( Oi araxnes ...... maresoun (pou tha paei dn tha apokthsw mia).o skorpios pali to entomo pou misw pio polu. asxhmh ebeiria