Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Όταν δυό γυναίκες διψούν για "λουκάνικο"...


- Σουλίτσα μουουουουουου!
-Τι κάνεις χρυσό μου, καλα;
- Μια χαρά! Δεν φαίνεται; Κι εσένα όμως πολύ χαμογελαστή σε βλέπω! Πως κι έτσι;
- Ε είναι να μη χαμογελάω; ΧΤΥΠΗΣΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΓΚΟΜΕΝΟ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ! (Αλίμονο σε σένα...)
- Καινούριο; Γιατί, είχες και παλιό;
- Μα φυσικά καλέ! Έναν μονο; Εσύ που με αυτόν που σε ξεπαρθένεψε στα 24 σου βρίσκεσαι μόνο για sex είσαι καλύτερη που μου κάνεις και πνεύμα;
- Αχ γλυκιά μου Σουλίτσα, είμαι τρομερά χαρούμενη σήμερα! Μάλλον με κόλλησες εσύ που έχεις το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!
- ...ή μάλλον φταίει που μόλις κατέβασες το 7ο Xanax για σήμερα! Δεν είναι καραμέλες κούκλα μου! Άστα κάτω και λέγε... με σένα παίζει τίποτα ή ακόμα με το πουρό τραβιέσαι;
- Καλή μου Σούλα, σε παρακαλώ πολύ να μην βάζεις στο στόμα σου τον fuck buddy μου... μου αρκεί να τον βάζω εγώ!
- Μα αυτός δεν είναι fuck buddy! Fuck DADDY είναι!!!
-.........
- Δεν αντιδρά....είναι σοβαρά τα πράγματα....
-Έχεις κανένα μπουκάλι vodka...;
-Γεμάτο ή άδειο;
-Γεμάτο φυσικά! Το άδειο τι να το κάνω;
-ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΜΩΡΗ!!!
-....
- Αχ! Στο χρώσταγα απώ την άλλη φορά... που μού'πες να πάω να τον πάρω!
- Και απ'οτι βλέπω δεν έχασες καιρό... πήγες...!
- Σου είχα απαντήσει καλη μου "παλιά μου τέχνη,κόσκινο"! Εσένα περίμενα να μου πείς να παω; Τελικά θα μου πεις; Παίζει τίποτα ή όχι;
- Οχι.
- Κρίμα...κρίμα. Γι'αυτό είναι χάλια τα νεύρα σου! Να σου γνωρίσω κανένα δικό μου να ανοίξει το μάτι σου;
- Εξαρτάται...τί έχεις υπ'όψιν;
- Ααααα! Εμ είσαι @γάμητη, εμ θες και να διαλέξεις; Ό,τι μου βρίσκεται πρόχειρο θα σου πασάρω! Άλλωστε τα γούστα μου τα ξέρεις... ψηλοί, ξανθοί με μπλε/πράσινα μάτια, γεροδεμένοι... hot hoΤ hΟΤ HOT! Ε, και φυσικά, μιλάμε για φρέσκο "αίμα", απο 19 μέχρι 28 το πολύ!
- Κάτι παραπάνω δεν έχεις? Κάτι προς το... 35....40...άντε, 45;
- ΠΟΣΟΟΟΟ;;; Έχω έναν...τον πατέρα μου! Σου κάνει;
- Πόσο είναι;
-Πας καλά κορίτσι μου; Τι να τον κάνεις τον γέρο; Άμα δεν εχει κουράγιο να σε βάλει κάτω να σε ξεσ....χμ...τέλος πάντων... 49 χρονών είναι ο πατέρας μου.
- ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΣΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΣΕ ΦΙΛΗΣΩ!!!
- Απαπαπαπα. Γεροντόφιλη! Κι έλεγα πως ήταν περιστασιακό αυτό με τον γνωστό 50άρη...
- Σουλίτσα μου πρέπει να το μάθεις αυτό...Once you go OLD, you NEVER grow cold!
-Tο άλλο που λέει "once you go WOOD it's never as good" το ξέρεις; Και το μόνο σκληρό σαν ξύλο που μπορεί να έχει αυτός που ψάχνεις, είναι το φέρετρό του!
- Χρυσή μου μη μιλάς για φέρετρα! Ο άνθρωπος θα έχει τουλάχιστον άλλα 15 καλά και ντούρα χρόνια στο ενεργητικό του! Καλά θα περάσουμε...
- Μα δεν αηδιάζεις να βλέπεις την μπάκες με τις τρίχες,την καράφλα και τον πεσμένο κώλο;;
- Θα πάω να τον βρω τώρα αμέσως! Μόνο να περάσω πρώτα απο το φαρμακείο να πάρω νέες καραμελίτσες! Άντε και που ξέρεις... μπορεί σύντομα να με φωνάζεις ΜΗΤΕΡΑ!!! (φεύγει)
- Που θα τον βρείς ρε σούργελο;!;! Αφου είναι εκτός Αθηνών! Καλά...άστη να ψάχνει...αμα τον βρει πάει να πει οτι έφτασε με τα πόδια στην Καρδίτσα...άρα την ξεφορτώθηκα για λίγο...και οσο λείπει θα μπορέσω να postάρω καμιά φωτογραφία απο κανένα καλό γκομενάκι να πάρετε κι εσείς μια γεύση απο καλό γούστο στους άντρες...μιλάει η δασκάλα τώρα και πρέπει να με ακούτε... Λοιπόν. Έχω κάτι πολύ καλό υπ'οψιν μου! Θα επανέλθω εν καιρώ μαζί με τον παίδαρο....

1 σχόλιο:

Strahd είπε...

Να το πω; Θα το πω...


Η ΓΡΙΑ Η ΚΟΤΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ... :p