Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007

"Πουτάνα και Προδότρα ! !"

Βαρέθηκα να κάθομαι να παρακαλάω τη Μιρέλα εδώ και τόσες μέρες να κάτσουμε να γράψουμε ένα ρημάδι post!Ας κάτσει να λέει μαλακίες στο msn!Θα το κάνω μόνη μου!
Πωπω..πώς κρατήθηκα και δεν έκανα εμετό όταν είδα το post-απάντηση στο δικό μου-με τον γέροντα,ούτε εγώ το ξέρω.Άσε που λέει και βλακείες.Ακούς εκεί κάρφωσε την αρκούδα με το τακούνι....

1ον δε φοράει ποτέ τακούνια παρά κάτι απαίσιες ασημένιες μπαλαρίνες χάλια μαύρα και 2ον...Ποιά νομίζεις οτι είσαι αγάπη μου;; Η Uma Thurman στο Kill Bill;;;
Τέλος πάντων.Το ποιά κέρδισε σε αυτή τη μάχη το έδειξαν καθαρά τα σχόλια(και όσον αφορά στην ποσότητα αλλά και το περιεχόμενο)
Α!Και δε φτάνει μόνο οτι είναι κακόγουστη.Βάζει όλους τους γνωστούς της να την ψηφίσουν στο poll για να μου βγεί απο πάνω..!(άσχετο)

Aλλάζω θέμα γιατί θέλω να μου πεί όποιος ξέρει,τί κάνεις στην περίπτωση που είσαι ζευγάρι με κάποιον και αυτός σε γράφει συχνά πυκνά (για να μην πώ συστηματικά)όταν του μιλάς και συν τοις άλλοις σου κρύβει και πράγματα(που εσύ όμως τα ανακαλύπτεις καθ'οτι είσαι μεγάλη κατίνα και μπαίνεις στο e-mail του,που κατα τύχη-το τονίζω αυτό-έχεις το password);;
1.Κάνεις σκηνές και μούτρα μέχρι να φιλοτιμηθεί να ομολογήσει; (και μετά τί; Έτσι νομίζει οτι καθάρισε;)
2.Τον χωρίζεις;

3.Βγαίνεις ένα βράδυ και τον κάνεις να μοιάζει με τη Brunhilde;(αυτήν με τα κέρατα απο τη γνωστή όπερα του Wagner καλέ)
ΤΙ;; Απαντήστε μου σας παρακαλώ να ξέρω κι εγώ η κακομοίρα πώς θα πρέπει να αντιδράσω....εννοώ η φίλη μου.Όχι εγώ.Καλέ παρεξηγήσατε!Δεν πρόκειται για μένα..Για μια φίλη ρωτάω που της έτυχε.
Αναμένω με αγωνία.


7 σχόλια:

orestis είπε...

Λοιπόν, τον γράφεις και εσύ, βγαίνεις πολλά βράδια στο Γκάζι, αμά είναι να βγάλει κέρατα, ας είναι μεγάλα, και μετά τον χωρίζεις.

Mirela and Soula είπε...

Και στην περίπτωση που τον αγαπάς τον βλάκα;;Τί κανεις;;

relative_stranger είπε...

τον ρωτάς γιατί έχει μυστικά από σένα. Απλό και ευκόλως εφαρμόσιμο.

Strahd είπε...

Αν τον αγαπάς του δίνεις μια ευκαιρία... Αν δεις ότι μετά πάλι μετά από αυτό κάνει τα ίδια, τότε του δίνεις πόδι.

Mirela and Soula είπε...

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται ο όλος σαματάς... δεν βαριέσαι συνέχεια με τον ίδιο γκόμενο?
Εγώ πιστεύω χρειάζονται τουλάχιστον δύο γκόμενοι για να γεμίσεις τη μέρα σου...!

Mirela

Mirela and Soula είπε...

Αφού συμφωνείς κι εσύ Μιρέλα μου,τότε νομίζω πώς δεν πρέπει να έχω ενδοιασμούς!
Θα εφαρμόσω λοιπόν το "ό,τι φάμε,ό,τι πιούμε κι ό,τι αρπάξει ο κώλος μας" (κυρίως το τελευταίο σκέλος..!)

Soula

orestis είπε...

Αν τον αγαπάς, παίρνεις αντιβίωση και ελπίζεις την επόμενη φορά να είσαι πιο προσεχτική!!!!