Κυριακή 15 Ιουλίου 2007

Εμείς ΔΕΝ θα κάνουμε Blog!!!!!!!


-Και τι είναι τα βρωμο-blog στο κάτω-κάτω? Μια μόδα της εποχής, που κάθεται ο καθένας στο ωραίο του pc και παίρνει ο κώλος του το σχήμα της καρέκλας ενόσω γράφει ότι παπαριά του κατέβει στο κεφάλι για να νιώσει σημαντικός...και τι φταίνε αυτοί που τα διαβάζουν μου λες Σουλάκι μου?
-Τί κάθεσαι και λές χριστιανή μου στον κόσμο;;;Έτσι θα κάνεις καλή εντύπωση για να ξαναδιαβάσουν το blog μας;;;Άκοινώνητη ΣΚΥΛΑ!
-Σκύλα να πεις την maman σου, βλαχάκι περιωπής! Εγώ άνοιξα αυτό το blog για να καταγγείλω την γελοία και ανούσια μόδα των blogs και να χτυπήσω το κακό στη ρίζα του! Αααα, και τώρα που είπα ρίζα, να πας να βάψεις ρίζα γιατί άρχισε να φαίνεται το φυσικο σου χρωμα...ΤΟ ΚΟΜΟΔΙΝΙ!!!
-Εγώ η μόνη γελοία που βλέπω εδώ γύρω είσαι εσύ!Και αυτό που πρέπει να χτυπήσεις είναι τρία Xanax παραπάνω μπάς και έρθεις στα ίσα σου Μιρέλα μου!!Όσο για το μαλλί...κοίτα τη μούρη σου μωρή Κακομοιρέλα, που σου'χει κάνει το μαλλί η ντεκαπάζ σα σανό!!
- Θα αγνοήσω τις προσβολές σου γιατί βαριέμαι να έρθω εκεί να σε χαστουκίσω... Λοιπόν, αγαπητέ αναγνώστη, εαν διαβάζεις αυτό το blog πρέπει να λάβεις υπ'όψιν οτι δεν υπάρχει πιο ανούσιο και βλακώδες πράγμα απο αυτό!
-Επαναλαμβάνεσαι καλή μου...
-Και συνεχιζω..Θα διάβαζες ποτέ το ημερολόγιο ενός παντελώς άγνωστου σε σένα? Όχι! Γιατί λοιπόν να διαβάσεις κάτι τέτοιο στην ηλεκτρονική του μορφή? Άντε διάβασε κανένα βιβλίο καλύτερα... Τα blogs ούτως ή άλλως αηδίες γράφουν!
-Ναί όντως..σαν αυτές που γράφεις εσύ τώρα! Μα καλά χρυσή μου..πόσο μυαλό θέλει για να σκεφτείς οτι στην Ελλάδα-τη χώρα του κουτσομπολιού- όλοι θέλουν να μαθαίνουν λεπτομέρειες απο τις ζωές των άλλων; Λοιπόν άκου καλά αυτό που θα σου πώ:αν δε γουστάρεις σήκω και φύγε( και άσε με μόνη κυρίαρχο του blog χαχαχα)!!
-ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΩΡΗ!!!! (φευγει)
-ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΕΧΝΗ ΚΟΣΚΙΝΟ!! Μην ανησυχείτε.Δε θα πάει μακρυά.Μέχρι το φαρμακείο θα πάει να χαπακωθεί το ζόμπι!
-
(απο μακρυά) Σ'ΑΚΟΥΩ!!!!
-Πιστεύω πήρατε μια μικρή γεύση του τί πρόκειται να επακολουθήσει....Α!και αν καταφέρει αυτή να μείνει απαθής και να μη γράψει ξανά στο blog μας, εγώ θα φάω το σουτιέν μου μαζί με τη μπανέλα!

2 σχόλια:

Strahd είπε...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Θεϊκο πρώτο post. Περιμένω με αγωνία τα υπόλοιπα. :)

mahler76 είπε...

σιγά μην δεν κάνετε και facebook!!!