Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

"Αλεξι....θάνατο"

-Σούλα μου ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ! ΔΕΝ ξανάρχομαι μαζί σου σινεμά...! Μου φαίνεται έχουμε εντελώς
διαφορετικά γούστα στις ταινίες...!
-(ναί μόνο στις ταινίες..) Γιατί καλέ; Δε σου αρέσει ο Tarantino;;
- Εγώ είμαι για πιο εκλεπτυσμένα πράγματα... δεν μου αρέσουν οι ταινίες με δωρεάν βία, πίδακες αίματος και ακρωτηριασμούς κάθε 5 λεπτά...! Χάθηκε να δούμε μια ωραία ταινία του Γαλλικού σινεμά? Τι με πήγες να δω μια ταινία με έναν ωραίο άντρα που για αδιανόητους λόγους σκοτώνει κοπέλες με την κουρσάρα του;
-Τελείωσες επιτέλους τον εξάψαλμο;;Ευτυχώς γιατί είχα αρχίσει να σκέφτομαι να αγοράσω κι εγώ κουρσάρα και να σε πετύχω καμιά μέρα στο δρόμο....Την επόμενη φορα θα σε πάω να δεις σε remake το "Μικρό Σπίτι στο Λειβάδι"!!!
-Μπα, με τη σημερινή βιομηχανία ταινιών μέχρι και σε αυτό θα έχωναν τα τρία "G".
-Εγώ μόνο το σημείο "G" ξέρω.. ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΡΙΑ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!!
-Μου αρέσει που σπούδασες άρτο και θεάματα... τα τρία "G" σου λέω μωρή αμόρφωτη! GIRLS. GUNS. GORE! (Που τώρα που το σκέφτομαι, το πόνημα που είδαμε απόψε τα είχε και τα τρία με τη σέσουλα!)
-Πρώτον...φουρνάρισσα είσαι και φαίνεσαι.Τί σχέση έχω εγώ-μια κυρία-με άρτοσκευάσματα; Δεύτερον..αμόρφωτη είσαι εσύ και τρίτον...έπαιζε ο πρώην αντιπρόεδρος των ΗΠΑ στο έργο;;Δεν τον είδα.Guest ήταν;
-Αααα εσύ θα με τρελάνεις με την ασχετοσύνη σου! Πάω να κατεβάσω μερικά χαπάκια που μου πρότεινε ο γιατρός να ηρεμήσω με αυτά που ακούω η δολερή απόψε...! Πες τους εσύ για την ταινια άμα θες (που αν ήμουν αιμοχαρής λεσβία με foot fetish και έρωτα για παλιά αμάξια δε θα με χάλαγε καθόλου...!) (φεύγει)
-ΣΤΟ ΚΑΛΟ...που να σε πατήσει το τρόλει το 6! Όσο μου τη δίνει η φλυαρία δε μου τη δίνει τίποτα άλλο στον κόσμο!! Για την ταινία τί να πώ...; Δε λέω τίποτα. Σε όσους αρέσει ο Ταραντίνο θα τους αρέσει και αυτό το εργάκι. Κατά την ταπεινή μου γνώμη όμως...μετά το Kill Bill..το ΧΑΟΣ!!
Α!Ακούστε και το τραγουδάκι απο τους τίτλους τέλους που πολύ μου άρεσε...

1 σχόλιο:

Strahd είπε...

Πολύ ωραίο κομμάτι. Και η ταινία αν και το πρώτο μέρος το βρήκα λίγο βαρετό, μου άρεσε... :)